8. Jak zrobić kosmitę?

(by me!)
Hi! Długo nie pisałam (znowu). Nie mam ochoty na dodani dzisiaj dalszych losów rodzinki Love, wiec daję mały poradnik. Jak widać jest na blogu nowy szablon. Czy lepszy od poprzedniego to nie wiem, ale tamten już mi się znudził. Ach, jeszcze tylko 2 dni i będzie tydzień wolnego!!! No to przechodzę do notki.

Jak Zrobić Kosmitę (Sims 2)

Sposób 1: W otoczeniu wpisz kod boolprop testingcheatsenabled true. Następnie wejdź w wybraną rodzinę, kupujemy ten droższy teleskop i klikamy na niego trzymając Shift. Klikamy na opcję "Debug-get Abducted" i sim trafi na statek zielonych ludzików :)

Sposób 2:  Sim powinien mieć aspirację "Pragnienie zdobywania wiedzy" i 10 punktów logiki. Jeżeli będzie długo patrzeć przez teleskop, przyleci UFO.

Prezenty

Dziękuję bardzo Nessie za prześliczny dyplom za udział w konkursie na naj simkę wiosny. (zdjęcia niestety nie mogę jakoś dodać bo są problemy)Nie zajęłam żadnego miejsca a i tak mam dyplom :D Dzięki.


I kolejny raz muszę podziękować tej samej osobie za kolejny prezencik taki po prostu :) Ach, dziekuję jest mi bardzo miło. A no i stwierdzam nessie, że jesteś pierwszą osobą jaka creditowała moją grafikę :) Dziaaa i chwała Ci za to ;**

Dobra notka dobiega końca bo mama cały czas mi gada, ze za długo siedzę na kompie xD No dobra ja lecę do następnej notki :D Papapa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz