9. Edycja sima podczas gry + chusta do pobrania

(c) Inssy
W końcu napisałam notkę? Cieszycie się? Mam nadzieję, że tak. Jutro jadę z moją klasą na wycieczki do Nowęcina. Będziemy w ośrodku "Janina". mamy kawałek do jeziora i kilometr do Łeby. Mam nadzieję, że będzie fajnie. Wracam dopiero w Czwartek, ale muszę zrobić plakat na niemca i przygotować się do klasówki z histy a na dodatek będzie zebranie :( Dzisiaj w notce chusta do pobrania, instrukcja i kilka obrazków.


Chusta Złodzieja Do Pobrania




Download

Jak Zmienić Wygląd Sima Podczas Gry



1. Wciskamy Ctrl+C+Shift jednocześnie
2. Wpisujemy kod testingcheatsenabled true
3. Z wciśniętym Shiftem klikamy na sima i wybieramy opcję: "Edytuj w CAS" (czy coś takiego)
4. Otwiera nam się tryb edycji rodziny taki jak na początku gry. No i edytujemy jak chcemy :)


W Bonusie Obrazek!





Nadal czekam na nową notkę u Tonnie bo może będzie tam moje zamówienie na szablon :) No i pozdrawiam wszystkich. Ach, pomyśleć, że jutro o tej porze będę na miejscu. No i problem jest taki, że nie wiem z kim będę w domku ;/  Pozdrowienia dla czytelników i elitki ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz