6. Jak zrobić domek na drzewie?

(c) Domiiin
Hejooo! Jak już pewnie większość wie Domiiin już nie pisze swojego bloga :( Wstawiać czasem będę obrazki wykonane przez niego tak jak dzisiaj. Miałam dziś kupić Sims 3 Zostań gwiazdą, ale mam mówi, ze jutro kupi. Chciałam Katy Perry bo to tylko 10 zł rożnicy, ale właściwie kostki gitarowe mi nie potrzebne bo nie gram na gitarze a plakat mogę mieć z pierwszej lepszej gazety. Więc będę miala normalną wersję i jeśli chcielibyście to mogłabym w next nocie dać jakie są nowe rzeczy i wgl. by kto nie moze się zdecydować mógł podjąć właściwą decyzję :)

Jak Zrobić Domek Na Drzewie:

1. Stawiamy na parceli drzewo (obojętnie jakie)
2. Koło drzewa stawiamy kolumny.
3. Na miejscu (siatce) powstałym dzięki kolumnom robimy podłogę.
4. Stawiamy schody a kolumny usuwamy.
5. Budujemy ściany domku.
6. Dodajemy drzwi i okna.
7. Meblujemy domek tak jak chcemy! Proste?

Jak Zrobić To Szybciej:

Szybciej zrobić się nie da, ale jest możliwość umieszczenia na parceli domku na drzewie dla dzieci, które doszły w dodatku "Pokolenia". Są 3 rodzaje domków: zwykły, dla księżniczki (zamek) i science-fiction. Domki są dla  dzieci miejscem zabawy. Z nic mogą też robić psikusy (wiadro z wodą). Dorośli mogą tam robić bara-bara. Niestety do domku nie da się wejść, ale niekiedy simy podczas zabawy wychylają się z okna oglądając coś przez lunetę.


Mam nadzieję, że notka trochę się przydała. Jak będę miała dodatek "Zostań gwiazdą" to napiszę coś o nim. Dam też wam link do mojego Odpowie.pl i Gadu Gadu. Ale najpierw powiedźcie czy wogóle chcecie by wam zrobić taką notkę :) Bajoooo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz