3. Rodzina Love

(c) Tvirty
Hejoo! Dzisiaj na plastyce miałam naukę rysowania komiksów i chyba dobrze mi szło :) Tak jak obiecywałam dzisiaj kolejna notka. Niestety blog dużym zainteresowaniem się nie cieszy, ale z czasem może to minie. Porozrzucana chciała jakąś rodzinkę, więc daję moją ostatnią z Sims2.


                                                                        Rodzina Love:





Oto simka Jennifer, która opycha się czipsami. Oj nie ładnie Jeff!


Kupujemy szynszylę....Nazywa się Sisi :)


Z kicią Lulu xD Jaki słodki kociaczek mrrr...



Nauka tańca przed sklepem. Mina trenera na drugim zdjęciu - bezcenna!


Wstrzymujemy oddech :D


Czas najwyższy poszukać pracy...niestety nie było fajnych ofert ;(


Przepraszam was bardzo za słabej jakości zdjęcia. Ja nic już n to nie poradzę. Chcieliście rodzinkę i mam nadzieję, że się nie zawiedliście. Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz