2. Downloads + Obrazki

(c) Tonnie
Witam ponownie! Na początku chciałam wam podziękować za te 5 komentarzy. Jak na początek to dobrze, ale mam nadzieję, że z każdą notką będzie komów coraz więcej. Wczoraj byłam u babci i tak po powrocie sobie pomyślałam by zainstalować Sims 3 i to zrobiłam. Wgrałam też Wymarzone Podróże i Karierę a więcej już mi się nie chciało zresztą komp by mi strasznie mulił.


Przygotowałam wam do pobrania kilka simek w różnym wieku. Nie są one moje, ale nie chciałabym by ktoś kopiował je na swojego bloga xD









Pamiętajcie, że by je pobrać potrzebne jest konto na thesims3.com. Jeśli są jakieś kłopoty lub nie macie na podanej stronie konta to piszcie!

A teraz takie małe obrzydliwe obrazeczki ;p:




Na dziś to już wszystko. Następna notka powinna się pojawić w Środę. mam nadzieję, ze notka się podobała :) Goodbye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz